14 lipca 2015

New In - Calvin Klein watch

Calvin Klein city lady k2g23120

Zegarek - Calvin Klein City Lady K2G23120

Długo zastanawiałam się nad wyborem zegarka na sezon wiosenno-letni, początkowo myślałam, że zdecyduję się na klasyczny model na srebrnej bransolecie. Pomierzyłam kilka egzemplarzy i stwierdziłam, że póki co bransoleta jest nie dla mnie (trochę niewygodna, za bardzo się błyszczy). Tak bardzo zauroczył mnie mój wcześniejszy, ciemniejszy model Calvina Kleina (tutaj go zobaczycie), że wybrałam dokładnie ten sam wzór ale z jasną tarczą i karmelowym paskiem. Jest to klasyczny, ponadczasowy model, bez zbędnych ozdób, z okrągłą, średniej wielkości kopertą. Zdecydowanie jest to zegarek na lata. Cieszę się dodatkowo z tego powodu, że jak tylko będę miała ochotę mogę wymienić aktualny pasek na skórzany w kolorze czarnym lub na srebrną bransoletę, więc mam dużo możliwości.
Zegarki i biżuteria bardzo dobrze określają naszą osobowość i dużo "mówią" o naszym stylu, ciekawi mnie czy zauważyliście taką zależność u siebie? Jakie dodatki wybieracie? Podzielcie się tym w komentarzach.

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik).

Pozdrawiam ciepło i następnego!
Aneta


3 komentarze:

  1. Ja również uważam, że zegarek czy biżuteria dużo mówi o danej osobie. Bardzo zwracam na to uwagę.
    Ciekawi mnie co sądzisz o wszechobecnych teraz zegarkach Daniel Wellington?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu z ciekawości przeglądnęłam zegarki DW i mimo, że są to klasyki, coś mi w nich nie odpowiada. Są to szczegóły (ale wiadomo, że diabeł tkwi w szczegółach ;) ) - m.in. wielkość koperty - Classic Bristol Lady jest już według mnie za duży i masywny, natomiast Classic Bristol - już za mały, do tego ozdobiony kryształami Swarovskiego (czego nie jestem w stanie zaakceptować w żadnej biżuterii). Tarcza - jest zbyt biała - przez co trochę za bardzo nachalna i "płaska". Odrobinę za bardzo w stylu preppy a za mało eleganckie. Do tego dochodzi popularność tych zegarków w ostatnim czasie - co według mnie działa na niekorzyść ;) Jest to moja subiektywna opinia i trochę takie czepianie się szczegółów. W wersji męskiej bardziej mi odpowiadają.

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta