2 grudnia 2014

Just Paul skirt and Aleksandra Markowska coat

torebka Modena Sabrina Pilewiczwełniana spódnica Just Paul
  płaszcz Aleksandra Markowska
 spódnica Just Paul
modena Sabriny Pilewicz

Sweter / Knit: Mango
Płaszcz / Coat: Aleksandra Markowska
Spódnica / Skirt: Just Paul
Torebka / Bag: Modena - Sabrina Pilewicz
Botki / Boots: Prima Moda

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z zeszłego tygodnia, kiedy temperatura oscylowała jeszcze koło 5 stopni na plusie i  można było biegać bez czapki i rękawiczek. Tego dnia miałam na sobie nową spódnicę polskiej marki - Just Paul, ciepły i miły golf (także z dodatkiem wełny) z zeszłorocznej kolekcji Mango oraz szary płaszcz od Aleksandry Markowskiej (który widzieliście w tym poście). Całość utrzymana w kremowo-szarej kolorystyce z czarnymi dodatkami, czyli tak jak lubię najbardziej.

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik).

Pozdrawiam ciepło i następnego!
Aneta
 

22 komentarze:

  1. płaszczyk bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto, elegancko. :) Świetna stylizacja, lubię takie stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie. Uwielbiam szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica i płaszcz są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba połączenie rozkloszowanej spódnicy i waterfallowego płaszcza w tym samym kolorze.

    Pozdrawiam
    Iw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) fajnie wyszło, że i spódnica i płaszcz mają bardzo zbliżony kolor wełny, o czym nie wiedziałam dopóki spódnica do mnie nie dotarła.

      Usuń
  6. płaszcz spódnica i golf absolutne mistrzostwo!!!
    gabi

    OdpowiedzUsuń
  7. that Marovaska coat is amazing....you look so perfect!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :) It's A. Markowska - Polish desginer

      Usuń
  8. śliczny jest ten płaszcz - znowu się nim zachwycam ;)

    P.S. pod tamtym postem właśnie Ci napisałam nazwę i lokalizację butiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo, widziałam, jeśli będę w Łodzi na pewno tam zajrzę :)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba idealne dopasowanie płaszcza i spódnicy. Nigdy się nie zawiodłam jeszcze na zestawach pokazywanych na Twoim blogu. Prostota, klasyka, stonowane barwy - to mi bardzo odpowiada.
    ps. kurcze, teraz dopiero widzę jak ten płaszcz się strzępi :( Surowe cięcie to nie jest jednak najlepsze wyjście :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo za miłe słowa, jeśli chodzi o wykończenie płaszcza - to jest to specjalny zamysł, zawsze mogę poprosić o wykończenie płaszcza, póki co właśnie to w nim mi się podoba najbardziej. Oczywiście można zamówić płaszcz z normalnym wykończeniem :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. piękny strój:) świetna torebka, możesz napisać jak się sprawuje?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, torebka ma się bardzo dobrze, póki co nic się z nią nie dzieje, nie odkształca się, zdecydowanie to moja ulubiona :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Świetna stylizacja, w moim stylu :)

      Torebka super, właśnie chcę ją zamówić ale z dłuższym paseczkiem łańcuszkowym by móc nosić na skos.
      I mam pytanie jaka jest długość tego skórzanego paseczka oraz ile masz wzrostu? Będę ogromnie wdzięczna za szybką odpowiedź, ponieważ mam jak najszybciej złożyć zamówienie.

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    3. Dzięki, ten gładki pasek razem z zapięciami ma długość ok 120 cm, a ja mam ok 170 cm wzrostu. Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta