10 grudnia 2014

Christmas gifts - wishlist


1. Urządzenie oczyszczające do cery normalnej i wrażliwej - Foreo Luna ( www.douglas.pl )
2. Książka kucharska - Jadłonomia. Kuchnia roślinna - Marta Dymek ( www.empik.com )
3. Złoty naszyjnik z 3 zawieszkami - Apart ( www.apart.pl )
4. Szara skórzana torebka - Giulia Grey MUMU ( mu-mu.pl/home )
5. Komplet pędzli do makijażu - Zoeva ( www.mintishop.pl )

A co Wy chciałybyście dostać w prezencie pod choinką? Podzielcie się tym w komentarzach.

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik).

Pozdrawiam ciepło i następnego!
Aneta


6 komentarzy:

  1. The brush set looks awesome!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już jeden prezent dostałam, a lista moja się nie kończy, także ciężko mi stwierdzić co tak naprawdę chciałabym dostać ;P
    te przywieszki z apart boskie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Aneto mogłabyś wrzucić zdjęcie choinki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj na blogu? Bo na instagramie na pewno dziś lub jutro wrzucę :)

      Usuń
  4. chodziło mi o Insta ale nie mogłam tam napisać bo nie posiadam konta:) Mam nadzieje ze wrzucisz choinke w calej okazałosci bo jestem ciekawa jak wyglada z filcowymi ozdobami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta