18 listopada 2014

New In

1. Bluzka / Blouse - Zara  2. Botki / Boots - Badura  3. Spódnica / Skirt - Just Paul

Jak widzicie moje ostatnie nowości to rzeczy w kolorze szarym. Uwielbiam ten kolor, szczególnie jesienią i zimą. Bluzka i spódnica są wykonane z wełny, więc zapewnią mi komfort i trochę ciepła, do tego długo przeze mnie poszukiwane - skórzane sztyblety.

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik).

Pozdrawiam ciepło i następnego!
Aneta


5 komentarzy:

  1. Wszystko świetne, stonowane kolory, buty bez żadnych zbędnych udziwnień. A jaki rozmiar ubrań, a dokładnie bluzek, kurtek, płaszczy kupujesz w Zarze? Dziékujé

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie odnośnie tych botów. Czy wybrałaś rozmiar większy cz taki jak zwykle nosisz. Chce zamówić je on line dlatego pytam. Proszę o szybka odpowiedź. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałam taki jak zwykle noszę ale one wypadają trochę większe, dla mnie akurat na zimę i na włożenie dodatkowej wkładki, pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta