6 listopada 2014

New In - boots



Botki - Prima Moda


W tym roku przy okazji szukania sztybletów znalazłam fajny model botków utrzymany w tej stylistyce. Są dosyć podobne do moich butów z zeszłego roku ale mają niższy obcas, są bez platformy, przez co wygodniejsze i nadające się do sukienek i spódnic. Niedługo zobaczycie jak prezentują się na nodze.
Jak Wasze przygotowania do jesieni i zimy? Upatrzyłyście, kupiłyście jakieś ciekawe modele butów? Piszcie w komentarzach!

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik).

Pozdrawiam ciepło i następnego!
Aneta


17 komentarzy:

  1. Piękne! Właśnie szukałam czegoś w tym stylu <3 Idealne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne. Ja zaopatrzylam sie nanten sezon w klasyczne oficerki, ale takie krotkie na obcasie rowniez chetnie widzialabym , moze z nieco krotsza jeszcze cholewką.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak klasyczne oficerki to podstawa jesienno-zimowej garderoby, ja mam z Gino Rossi sprzed 2 lat i dalej w bardzo dobrym stanie , więc w tym roku zakup z głowy ;)

      Usuń
  3. bardzo ładny, klasyczny model - będzie pasować do każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, bardzo uniwersalne i idealne na co dzień :)

      Usuń
  4. jaka cena? mogę prosić o linka do nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.primamoda.com.pl/kolekcja-damska/botki/klasyczne-botki-z-gumka-13321.html#prettyPhoto

      Usuń
  5. Ja na razie na jesień zakupiłam kalosze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, szukając skórzanych sztybletów znalazłam kalosze sztyblety ;)

      Usuń
  6. U mnie zagościły botki Ecco Nephi za kostkę - bardzo wygodne i chyba mają podobny obcas ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie posiadam ani jednej pary z Ecco ale słyszałam że mają bardzo wygodne buty.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Sama prawda ;-)
      Mam dwie pary właśnie z tej serii Nephi.
      Szycie z tyłu ładnie wydłuża nogę.
      Eleganckie i proste. I jeszcze na wyprzedaży.

      Również pozdrawiam

      Usuń
  7. Świetnie wyglądają te botki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne, szukam podobnych już od jakiegoś czasu :)

    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta