14 listopada 2014

Grey coat - A. Markowska


Koszula  / Shirt: Gap
Płaszcz / Coat: Aleksandra Markowska
Spodnie / Pants: H&M
Torebka / Bag: Kazar
Botki / Boots: Prima Moda
Biżuteria / Jewellery: Beller

Dzisiaj zestaw z ubiegłego tygodnia - czyli połączenie błękitu, szarości i czerni. Płaszcz, który widzicie posiadam już od wiosny ale nie dane mi było pokazać go na blogu. Jest to mój ulubiony krój jeśli chodzi o okrycia wierzchnie, dlatego zdecydowałam się na indywidualne szycie u polskiej projektantki A.Markowskiej. Skład płaszcza to stuprocentowa wełna, o surowym wykończeniu.Posiadam do niego także pasek, ale tego dnia schowałam go do torebki. Tak wygląda jesień w moim wydaniu.

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik).

Pozdrawiam ciepło i następnego!
Aneta



17 komentarzy:

  1. pracuję w łódzkim butiku, w którym i płaszcze i sukienki Markowskiej są ;)
    właśnie przed chwilą odkurzałam musztardowe płaszczyki ;P

    a widziałaś jej jesienne płaszcze, te z alpaki? też są piękne ;)
    no i te z kaszmiru <3

    jakbyś była w Łodzi, to wpadaj, tu jest niemal pełna oferta ;)

    bardzo ładnie, tak swoją drogą, ten płaszcz się z tą torbą prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, fajnie nie wiedziałam, a zdradź w jakim butiku? Jak będę kiedyś w Łodzi to wpadnę. Widziałam na żywo te płaszcze z alpaki i są piękne, świetnie układają się na sylwetce, tylko cena już dużo wyższa ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Bloom Boutique, Piotrkowska :)

      Usuń
  2. Czy torebkę z Kazara kupowałaś dawno?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją jakoś w styczniu na zimowych wyprzedażach.

      Usuń
  3. torebka boska! po ile płaszcz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena zależy od użytego materiału - wełna, kaszmir, alpaka, mój jest z wełny i kosztował ok. 500-600 zł, nie pamiętam dokładnie.

      Usuń
  4. klasycznie i elegancko- jednym słowem cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjnie! Całość wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko, na Twoich butach od Badura znajduje się napis Made in Bosnia? Wewnątrz buta - przód cholewki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dzisiaj płaszcze Markowskiej wracają do mnie jak bumerang ;) Pięknie wyglądasz w tym zestawie.
    Ja mam na oku kobaltowy z kaszmiru,ale wiadomo - cena ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta