25 sierpnia 2014

Silk blouse

jedwabna koszula Zara
Zara silk blousewężowe sandałki Zara
bransoletka Beller
biżuteria Beller

Jedwabna bluzka / Silk blouse: Zara
Jeansy / Jeans: Stradivarius
Buty / Shoes: Zara
Torebka / Bag: Sabrina Pilewicz
Biżuteria / Jewellery: Beller & Wishbone

Parę dni temu wychodząc z domu wybrałam - granatową bluzkę z Zary (upolowaną na wyprzedaży), białe rurki (zakup z zeszłego roku) oraz wężowe sandałki utrzymane w beżowo-szarej kolorystyce. Materiał z którego została wykonana bluzka to jedwab, który szczególnie polecam wiosną i latem, jest lekki i przyjemny w noszeniu, do tego ładnie układa się na sylwetce. Warto polować na takie koszule szczególnie w okresie wyprzedaży kiedy spadają ceny i kwota końcowa od razu robi się bardziej sensowna. Jeśli także nosicie jedwabne ubrania i macie jakieś sprawdzone sposoby na ich pielęgnację,  podzielcie się nimi w komentarzach.

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam na mojego FB
Aneta


25 komentarzy:

  1. wygladasz niesamowicie! ten sam model torebki zamowilam na poczatku sierpnia, tylko w kolorze granatowym, czekam na nia z niecierpliwoscia, tym bardziej, kiedy widze te zdjecia! :D sandalki sa piekne, dla mnie niestety za wysokie. calosc bardzo mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, z torebki będziesz na pewno zadowolona, mam próbkę skórek i granat jest tak samo piękny, oby dobrze się nosiła :) Dla mnie te sandałki okazały się bardzo wygodne, nawet jedną imprezę w nich przetańczyłam :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. co tu duzo pisac - wygladasz perfekcyjnie!!!!
    iza

    OdpowiedzUsuń
  3. I ta fryzura :) miód !
    Mati

    OdpowiedzUsuń
  4. no no... włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te sandałki.
    Swoje jedwabne koszule również mam z Zary. Dobrze się noszą, są leciutkie i przewiewne, ale też bardzo delikatne. Piorę i płuczę je ręcznie w dość chłodnej wodzie w płynie do tkanin delikatnych. Potem rozkładam na ręczniku, który zawijam w rulon i bardzo delikatnie odciskam nadmiar wody. Zakładam na wieszak, a po ok. godzinie jak jest jeszcze troszkę wilgotna prasuję używając programu do jedwabiu, na niskiej temp. Póki co nic się nie dzieje, wyglądają jak nowe.

    Pozdrawiam
    Iw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję za informację, tego sposobu z ręcznikiem nie znałam, swoje bluzki i koszule prałam ręcznie w chłodnej wodzie i wieszałam, na koniec delikatnie prasowałam na lewej stronie. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Pamiętam tą bluzkę ze zdjęcia 'katalogowego'. Genialnie wyglądała z białymi prostymi spodniami i minimalistyczną białą torbką. Zastanawiałam się nad jej zakupem, ale cena skutecznie odstraszała (kosztowała chyba ok.300zł). Fajnie, że udało Ci się ją upolować na wyprzedaży, granatowy to taki uniwersalny kolor, do tego jedwab - no same zalety (tylko ta konserwacja...). Świetnie wyglądasz i masz pięknie ułożone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kosztowała chyba z 300 zł, na szczęście kupiłam ją taniej on-line (do tego bez zaciągnięć i innych defektów o co w sklepie stacjonarnym nie trudno). A włosy układał fryzjer, może uda mi się powtórzyć taki efekt w domu :)

      Usuń
  7. piękna jest ta bluzka.
    elegancka, klasyczna, pasująca na wiele okazji rzecz.
    zazdroszczę Ci jej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tą Twoją prostą klasykę :) i żałuję, że nie kupiłam tych sandałek :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie połączenia! Klasyka ponad wszystko! Torebka od dawna za mną chodzi, chyba w końcu muszę ją przygarnąć : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę jak najbardziej polecam, to moja ulubiona :)

      Usuń
  10. Buty bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie i elegancko wyglądasz :) Ta bluzka leży na Tobie naprawdę genialnie! Jednak dobry materiał i fason to podstawa :) ja mam jedną jedwabną bluzkę, ale nie wiem czy to jakiś specjalny sposób na pielęgnację, ale piorę ją tylko w rękach i tylko w delikatnym płynie do ubrań, albo szamponem ;) Pozdrawiam i obserwuję,bo Twoje stylizacje mnie inspirują:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja kocham jedwab! każda kobieta wygląda w nim niesamowicie kobieco i elegancko. Ty zdecydowanie potwierdzasz moje zdanie - wyglądasz cudownie :) taka bluzka to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę - odpowiedniej jakości materiały + dobrze dobrane kroje i kolory działają zdecydowanie na plus dla każdej kobiety :)

      Usuń
  13. bardzo ładny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba twój blog , dodałam do obserwowanych dlatego wpadnę tu pewnie jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta