4 września 2013

White dress

biała sukienka z falbaną zaravero moda leather jacket
Zara nude heelsChoies white dress
Clear taste blog

White dress: Choies
Leather jacket: Vero Moda
Heels & Bag: Zara
Bracelet: H&M

Dzisiaj w roli głównej biała sukienka z falbaną. To już jest oczywista oczywistość, że "mała biała" jest tak samo przydatna jak słynna już "mała czarna". Jak wiecie uwielbiam duet bieli z czernią, dlatego dziś widzicie taki a nie inny zestaw. Klasyczne połączenie delikatnej, nieco dziewczęcej sukienki z czarną skórzaną kurtką.

Pozdrawiam i do następnego wpisu!
Aneta




41 komentarzy:

  1. Świetna sukienka - bardzo w moim guście :)
    Idealnie dobrane dodatki. Kurtka rewelacyjnie komponuje się z całością i nadaje charakteru całemu zestawowi. Nie mam do czego się doczepić. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous white dress!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz zachwycająco w tej sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest urocza.. szukam czegoś podobnego, ale w innym kolorze (aby nie konkurować strojem z Panną młodą) .. ale w sklepach jak na złość nic znaleźć nie mogę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam podobną ale czerwoną na Asos :)
      http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Quilted-Drop-Waist-Shell-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3010218&cid=8799&Rf-200=9&sh=0&pge=0&pgesize=204&sort=-1&clr=Pink

      Usuń
    2. bardzo podobne były też na allegro:
      http://allegro.pl/la-mania-oversize-baskinka-obnizona-talia-asos-m-i3450669340.html

      Przepięknie w niej wyglądasz!

      Usuń
    3. podobna jest w sklepie Misebla.com

      Usuń
  5. pieknie wygladasz! i masz niesamowite nogi :) sukienka jest sliczna, tak samo buty - idealnie, pasujace do wszystkiego :) a torebka bardzo podoba mi sie w wersji na lancuszku. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka jest doskonała <3 marzy mi się taka dawna ;) piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjnie! Wspaniała jest ta sukienka :) super zestawienie z cielistymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam już tą sukienkę na wielu blogach, ale co z tego! jest boska! :) bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Cie! jestem ideałem klasyki!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ta sukienka pieknie na Tobie leży! Cudownie w niej wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest cudowna, pięknie podkreśla Twoje nogi! Bardzo mi się podoba ten fason, ale chciałam taką w czarnym kolorze, na szczęście udało mi się namówić mamę żeby mi taką uszła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. IDEALNIE! :) przepiękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna. Super sukienka.

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz rewelacyjnie! :))
    całośc idealnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny :)
    zapraszam ponownie ...
    świetne zestawienie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna jest ta sukienka! bardzo lubię te fasony:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest świetna, w ogóle bardzo podoba mi się ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz Anetko, czy mogłabyś napisać jaki masz rozmiar tej sukienki? Myślę nad jej zakupem tylko nigdy z tej strony nie zamawiałam - jeśli mogę prosić o jakieś wskazówki, czy długo czekałaś na przesyłkę?
    Pozdrawiam Ansday

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) mam z niej rozm. M a mam 170 cm wzrostu i jak widać wychodzi bardzo krótka. Przesyłka trwała ok 3 tyg. Pozdrawiam

      Usuń
  19. Dziękuje :) czyli rozmiarowka jest zaniżona?Czy jesteś z niej zadowolona, jest bardzo krotka - pytam bo myślę czy kliknąć :)

    POZDRAWIAM Ansday

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedziałabym że nawet bardzo zaniżona, bo noszę XS-S a z niej brałam M, a teraz myślę że mogłam kliknąć L (byłaby dłuższa), materiał grubszy i nieco sztywniejszy no ale niestety w 100% sztuczny.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Boska kiecka, wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aneto, wrzucisz jakieś zdjęcie w Twojej sukni ślubnej? Jestem bardzo Ciekawa jak niej wyglądałaś ;-*

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam dać jakieś zdjęcie - prawdopodobnie pojawi się ono za klika dni na stronie fb (nie na blogu) :) pozdrawiam!

      Usuń
  22. swietny outfit!
    sukienka jest piekna i cudnie prezentuje sie ze skorzana kurtka;)
    fajny blog, obserwuje;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Znalazłam Twojego bloga przez przypadek:)
    Muszę Ci powiedzieć, że prezentujesz bardzo ładne i modne stylizacje:)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście ten zestaw jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz:) i masz śliczny odcień włosów możesz zdradzić co to za farba i jaki nr? pozdrawiam Ana

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog, masz znakomity gust i... zabójczo długie nogi! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta