10 grudnia 2012

Winter time

zara coat



zara bag

short military jacket - zara / sweater - mango / jeans - stradivarius (old) / ankle boots - zara (old) /  bag - zara / scarf - vero moda / gloves - no name


Dzisiejsze zdjęcia zrobiłyśmy przed weekendem. Był to ładny i słoneczny piątek, idealny na szybki spacer. Temperatura oscylowała w granicach 0 stopni, więc mój wełniany płaszcz nadawał się jeszcze na taką pogodę. Aby było mi cieplej założyłam grubszy wełniany golf z Mango i oplotłam się długim szalikiem.

Zostając w temacie ciepła i swetrów, przyznam Wam szczerze, że mam z tym nie lada problem, gdyż zimą noszę głównie swetry, a znalezienie ładnego a zarazem ciepłego jest niezłym wyzwaniem! W tym roku bardziej niż na wygląd, zwracam uwagę na skład i stosunek jakości do ceny. Widziałam mnóstwo ładnych swetrów, ale co z tego, jeśli wykonane są ze 100% akrylu - ponosimy je zaledwie kilka razy i zaraz się zmechacą, a ogrzać nas i tak nie ogrzeją. Ostatecznie kupiłam zwyczajny, lekko luźny golf z mieszanki wełny, angory i poliamidu. Bardzo pomocny był dla mnie post (i komentarze) Mr. Vintage właśnie o akrylu, czyli pseudowełnie (warto zajrzeć). Odczułam zmianę na własnej skórze, w końcu sweter mnie grzał a nie tylko "wyglądał".  Zastanawia mnie czy Wy zwracacie uwagę na skład danej rzeczy, jakie jest Wasze podejście do tematu, więc jak chcecie podzielcie się swoim doświadczeniem :)  Jeśli możecie polecić jakieś ciepłe, ładne swetry to też piszcie w komentarzach.

Pozdrawiam serdecznie i do następnego wpisu!





49 komentarzy:

  1. wyglądasz rewelacyjnie :) bardzo ładny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko i z klasa! Jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. plaszczyk i torebka cudo!;d
    przejrzałam Twojego bloga jest swietny;) ubierasz takie zwykle ale z klasą zestawy;)
    zapraszam do mnie na swiateczna wymiane;)
    ii moze zaobserwujemy?;) ja juz dodalam;')

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie kroje płaszczy, jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestawienie:) Co do swetrów to bardzooo ciężko znaleźć takie prawdziwe ciepłe:( Łączę się w bólu, bo też jestem zmarzluchem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny płaszcz, super krój.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny klasyczny płaszcz, ładnie wyglądasz, jednak brakuje mi tutaj koloru, gdyż góra całkiem się zlewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Być może tak to wyszło na zdjęciu, nie mniej jednak nie zawsze mam ochotę na "kolorowe kolory" :) Często ubieram się właśnie w 2 kolory, a czasem nawet w 1, wiadomo - co kto lubi :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Boska torebka, a zdjęcia są świetnej jakości!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeglądając swetry w sieciówkach zawsze w składzie spotykam sam akryl, akryl, akryl... Szkoda pieniędzy na takie sztuczności.
    Jak dla mnie najlepsze wełniane swetry robi mama na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zgadzam się, jest to słuszne rozwiązanie :)

      Usuń
  10. bardzo lubię klasyczny styl choć sama rzadko go stosuję,Ty wyglądasz perfekcyjnie;0
    świetny blog-obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny płaszcz i to w moim ulubionym kolorze! :)

    Buziaki, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super!!! powiedz mi jakim aparatem robisz zdjecia?? jaki obiektyw??pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Aparat canon 600D obiektyw canon 18-200

      Usuń
  13. dopiero co odkryłam Twojego bloga a już go uwielbiam masz super styl
    prosty, klasyczny i to Ty jesteś ozdoba a ciuchy dopełnieniem, a nie na odwrót, nie znoszę przebranych blogów

    pozdrawiam Ansday

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za takie miłe słowa :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  14. Jak zwykle mi się wszystko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Klasyka sama w sobie. I takie stylizacje uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz IDEALNIE (jak zwykle :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszcz jest świetnie skrojony, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się, jest to najlepszy płaszcz jaki miałam do tej pory, jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  18. super zestaw klasyczny i mega elegancki:) zapraszam do mnie czesciej i obserwuje:)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi pretty,
    Love your coat and your sunnies! Great and chic look! :)
    Follow u right now, love your style! Hope u can follow me back :)
    xoxo
    http://2minutosblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. love your style! i´m following you!

    OdpowiedzUsuń
  21. prosto i klasycznie, ale bardzo efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja! :) podoba mi się, bo w moim stylu ;)
    Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. You have both the Zara coats I want! Lucky girl! Just found your blog and I'm your newest GFC and Bloglovin follower :)

    http://tohellinahandbag.net

    OdpowiedzUsuń
  24. Prosto, kobieco, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  25. cute look


    http://georginagoodman.blogspot.co.uk
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję pięknie za takie miłe komentarze :)

    Thank you very much for nice comments :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygladasz przeslicznie!
    Zapraszam do siebie i jak masz ochote do obserwowania sie:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja:) Prosta, ale z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cute look! Loving your pants and boots!

    xx
    Giovanna
    www.HeyLoveBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, stylizacje zachwycajace!
    Mam pytanie odnosnie torebki, czy jest do dostania jeszcze w zarze? Online ani sladu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Powiem szczerze, że się nie orientuję, bo dawno nie byłam w sklepie stacjonarnym. Ja swoją kupiłam chyba we wrześniu lub październiku.

      Usuń
  31. świetna jest ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana wyglądasz przepięknie ...ZACHWYCASZ:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Kochana a dlaczego nie ma już Twojego bloga? Mam nadzieję że wszystko jest ok :) !

      Usuń
    2. Bloga nie ma :) ale u mnie wszystko dobrze ...w moim życiu zawodowym dużo się dzieje i postanowiłam zakończyć już ten wcześniejszy etap.pozdrawiam.xxx

      Usuń
  33. Hej wyglądasz bosko :-) ten płaszczyk jest po prostu piękny, sama na niego poluję niestety w sklepach jest już praktycznie niedostępny chyba że w mega rozmiarach. Czy mogłabyś mi napisać coś na temat tego rozmiaru S ? Chciałabym kupić go przez internet i waham się pomiędzy S a XS ponieważ mierzyłam kiedyś M i był tak ogromny że nie jestem pewna czy jeden rozmiar mniej będzie na mnie dobry, pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę rozmiar XS-S i ten wzięłam S. XS lepiej leżała rozpięta, ale po zapięciu ciągnęła mnie w biodrach i na wysokości łopatek. S jest lekko luźniejsza ale nie krępuje ruchów.

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta