28 grudnia 2012

2012: The Outfits




woskowane spodnie Zara

Mój blog ma już prawie pół roku i 143 osoby obserwujące - dziękuję, że zaglądacie do  mnie i komentujecie :) Opublikowanych postów jest dosyć mało (bo to tylko 31), mam nadzieję, że w przyszłym roku uda się postować trochę częściej.
Dziś prezentuję krótkie przypomnienie zestawów począwszy od lipca do teraz. Czy któryś z nich spodobał się Wam jakoś szczególnie?

Postanowiłam także założyć konto na Facebooku, więc jeśli macie ochotę zapraszam do polubienia:



47 komentarzy:

  1. piekne zdjecia;)
    przez caly ten czas bylas oslniewajaca;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, od samego początku byłaś zjawiskowa ;oo oby w nowym roku blog rozwijał się równie szybko! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. szary płaszcz jest rewelacyjny
    wszystkie zdjęcia bardzo ładne
    osobiście bardzo podoba mi się zestaw z białym sweterkiem i czarną spódnicą z frędzlami
    ten z zielona sukienka też strasznie mi się podoba (i ta torebka...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malo ale z klasa! :) Masz bardzo dobry gust, swietnie dobierasz kolory do swojego typu urody!

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość zestawów super ale najbardziej podoba mi się z zielona sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zestawy super ale najbardziej podoba mi sie ten z zieloną sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co znalazłam 2 blogi, które biorę od A do Z i Twój jest jednym z nich :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D a zdradzisz, jaki jest ten drugi?

      Usuń
  8. pamiętaj, że nie liczy się ilość, ale jakość :) a Twoja estetyka trafia do mnie w 100%! :)
    trzymam mocno za Ciebie kciuki, oby tak dalej!
    Pozdrawiam serdecznie, magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też staram się stosować tę zasadę w życiu - nie ilość ale jakość :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  9. Zdecydowanie jeden z moich ulubionych blogów, oby tak dalej, Aneto ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne podsumowanie :) I jak wyżej: nie ważne ile stylizacji, ale jakie, a te tutaj są ŚWIETNE!

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo cieżko wybrać faworyta, wszystkie Twoje stylizacje są jak dla mnie udane, ogromnie cenie sobie Twoje wyczucie stylu i klase, życze tylko sobie i wszystkim którzy zaglądają na Twój blog częstszych postów w 2013 roku ;)pozdrawiam
    szwedka

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Great outfits! Love all your coats!
    xoxo
    http://2minutosblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne stylizacje, oby tak dalej! Chętnie będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda ze stylizacji mnie zachwyca! Nie zmieniaj się i inspiruj nas juz zawsze:)
    Pozdrawiam http://asmileoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie obraź się ale z Twoją budową, wzrostem itd te małe torebunie wyglądają nieproporcjonalnie... Świetnie się ubierasz i lubię wpadać na Twojego bloga ale te torebunie torebusie i torebeczki są na NIE :) o wiele lepiej Ci w Tych większych modelach :). Szczęśliwego Nowego Roku życzę :)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia i życzę również wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku :)

      Co do torebki - szanuję Twoje zdanie ale nie do końca się z nim zgadzam ;) Noszę torebki średnie lub trochę mniejsze niż średnie ale ciągle nie małe(czy miniaturowe) a jestem drobnej postury (może tego nie widać na zdjęciach) - noszę rozmiar XS mam 170cm wzrostu i mam drobne ręce, dekolt, nogi, więc z takimi torebkami jest to proporcjonalne. Może faktycznie na ten czas (do płaszczy) one mniej "grają". Za to torebka tak duża jak bordowy shopper pasuje do mnie tylko teraz - jesienią i zimą kiedy mam - botki/kozaki, płaszcz i szalik -przez co jestem taka "większa", latem jakoś nie widzę takiej dużej torebki do siebie :)
      Planuję kupić jakąś większą czarną na wyprzedaży - więc przerzucę się na nią :)

      Usuń
    2. Być może uważam tak dlatego, że sama wolę ogromniaste torby :) Ale jeśli lepiej się czujesz w takich wg mnie małych to OK, ważne żeby się sobie podobać i dobrze się czuć :)

      Paulina

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ostatnio odstawiłam Glis Kur i Dove i testuję taki zestaw: szampon Farmona - skrzyp polny + mgiełka wzmacniająca Radical Farmona, do tego 1 w tyg. maska Biovax do włosów ciemnych i sprawdzam olejowanie :)

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź, włosy wyglądają super :)

      Usuń
  17. Dzięki dziewczyny za takie miłe i ciepłe słowa :)

    Życzę Wam Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anetko, jesteś moim absolutnym guru - każdy twój zestaw jest dopracowany w każdym detalu, nie ma zestawu, który podoba mi się naj- wszystkie są świetne!! Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podpisuję się pod postami wyżej
    Dla mnie też jesteś modowym Guru!!!! UWIELBIAM CIĘ!!!Przeglądam od kilku dni twoje wcześniejsze posty i robię listę zakupów,które bym chciała kupić na wyprzedażach :D
    DODAWAJ PROSZĘ OD NOWEGO ROKU WIĘCEJ STYLIZACJI!!!
    Długo pracowałaś nad swoim stylem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)

      Ciężko odpowiedzieć na to pytanie(dot. stylu), ponieważ jakoś szczególnie nad nim nie pracowałam, stopniowo ewoluował. Jakieś 2 lata temu zaczęłam mądrzej kupować, wybierać bardziej klasyczne, kobiece rzeczy i to w czym się czuję dobrze. Nie kupuję wszystkich hitów tylko dlatego, że są modne, sprawdzam najpierw na ile ja się w tym dobrze czuję i czy pasuje do mnie, mojego stylu i reszty szafy.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. jak kupujesz swetry to na jaki materiał zwracasz uwagę?? kilka postów wcześniej w komentarzach pisałaś coś,że nie lubisz swetrów z akrylu... ja w sumie zawsze takie kupowałam tylko strasznie się mechacą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wypracowałam idealnej techniki ;)
      Wcześniej kupowałam z akrylu - mechaciły się i nie dawały ciepła. W tym roku kupiłam na razie golf bez akrylu (skład: wełna, angora i poliamid) i ten z Mango akurat nie do końca się sprawdził - faktycznie jest bardzo ciepły i lubię go nosić ale zmechacił się (jedyny na to sposób to golarka do ubrań, trochę czasu i wygląda jak nowy). Jak przetestuję różne składy to może coś więcej napiszę. Póki co polecam ten artykuł i komentarze: http://mr-vintage.blogspot.com/2012/10/akryl-czyli-pseudowena.html
      - może to coś Tobie ułatwi :)

      Usuń
  21. hej, dziękuję za miły komentarz. Zdjęcia są bez głowy, bo jestem anonimową zakupocholiczką :)
    Twojego bloga znam i często na niego wchodzę. Uwielbiam Twoje stylizacje, są proste i kobiece a jednocześnie niebanalne, a teraz dołączam do grona obserwujących.
    pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nuda ;)
    Wszystkie kreacje bardzo udane , do tego dobre zdjęcia i piękna kobieta ;)

    Nienaganny styl, spójny , klasyczny i bardzo kobiecy . Te powiewy szaleństwa typu cekiny czy frendzle w takim połączeniu ... Awansują z tandety dO klasyki ;)

    Dla mnie te właśnie połączenia zasługują na owację !

    Pozdrawiam prawie noworocznie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stylizacje! :) dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie :) Szczęśliwego Nowego Roku! Buziaki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  24. AA i zapomniałam napisać, że dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzecie zdjęcie z maxi spódnicą - świetna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo udane,świeże outfity ,pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    www.karmelowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię te całoroczne posty, a Twój styl jak najbardziej mi odpowiada;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w tym szarym płaszczu z Zary ze skórzanymi rękawami! Jak któraś będzie chciała sprzedać taki w rozmiarze XS to chętnie kupię :)
    Świetne masz stylizacje- codziennie wchodzę na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja póki co swojego nie planuję sprzedawać, jakby coś się zmieniło dam znać :)

      Usuń
  29. wszystkie stylizacje mnie zachwycaja! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie się podoba każda jedna Twoja stylizacja :) mój blog ma również około pół roku :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne stylizacje, będę tutaj częściej zaglądać, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow!! W końcu odkryłam jakiś nowy blog!
    Stylizacje godne uwagi...dodaje do obs. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Każda ze stylizacji bardzo ładna <3
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  34. podoba mi się Twój styl, będę częściej zaglądać - obserwuję :)

    zapraszam też do siebie
    pina-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz świetny gust, podobają mi się Twoje zestawy! :)

    Z chęcią będę obserwować bloga. Przy okazji zapraszam do odwiedzenia mojego! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta