20 listopada 2012

Gray coat

zip coat - zara / jeans - vero moda / ankle boots - lasocki /  bag - zara / scarf - h&m


W weekend mogłam w końcu wyjść z domu, spotkać się ze znajomymi, rodziną czy pójść na spacer. Późną jesienią, czy zimą wybieram proste zestawy składające się przeważnie ze spodni, wełnianego płaszcza i botków na obcasie. Cenię sobie wygodę i ciepło. Na sukienki czy spódnice decyduję się o tej porze dosyć rzadko (jednak jest mi w nich za zimno), więc zakładam je na jakieś większe wyjścia lub jak nie muszę przebywać zbyt wiele na zewnątrz.
Dzisiaj pokazuję Wam prosty zestaw, myślę, że nie ma co się tutaj rozpisywać, połączenie trzech kolorów: szarego, czarnego i granatowego (tak, jeansy są granatowe, czego na zdjęciach w ogóle nie widać :)).

Pozdrawiam Was ciepło i do następnego wpisu! 

70 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz!
    Bardzo fajna kolorystyka.
    Podoba mi się płaszcz i oczywiście buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie!
    Ależ przez 3 tygodnie zmieniło się tło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też to zauważyłam :) ostatnio jak robiłam tam zdjęcia to było jeszcze zielono a teraz alejka trochę taka szaro-bura.

      Usuń
  3. zjawiskowy ten płaszcz! ;O zachwycam i zachwycam się nim! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płaszcz jest genialny, asymetryczne zapięcie i rękawy robią w nim cały look.
    Bosko wygląda w takiej stylizacji, czarne dodatki są idealne, tak go noś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny płaszcz i botki:)
    bratowa dalej robi za fotografa? :) Mogę zapytać jakim aparatem i obiektywem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tak :) za każdym razem jak jest okazja i idziemy na spacer bierze aparat i cyka zdjęcia :)
      Aparat canon 600D obiektyw canon 18-200

      Usuń
  6. w koncu : )
    już sie doczekac nie moglam ... codziennie wchodziłam z nadzieją , że może akurat dziś jest już nowy wpis : ) grzecznie apelują co by Pani "nas" częściej obdarowywała notkami gdyż , miło się ogląda wszystkie stylizacje .

    prostota.klasa.nieprzegadana. mnie sie bardzo podoba : ) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Sama chciałabym dodawać posty 2-3 razy w tygodniu, no ale tutaj choroba zatrzymała mnie w domu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. aa i żadna "Pani" ze mnie :) zwracaj się do mnie po imieniu. Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Pięknie, płaszczyk jest fantastyczny, poza tym bardzo mi się podoba twój typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz fantastyczny styl. raz bardzo oryginalna urode, Twoj blog to moje nowe odkrycie :) pozdrawiam Cie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w tym płaszczu. Obudziłaś we mnie chęć posiadania go w swojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny płaszcz. Moją uwagę zwróciły jednak włosy. Czy one są zagęszczane? Zdradzisz jakich kosmetyków używasz do włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Włosy naturalne, nie są zagęszczane, farbowane były tylko końcówki u fryzjera(jako ombre).
      Co do włosów to chyba nic szczególnego: używam szamponu i odżywki Dove/ Gliss Kur/ Czarna Rzepa. Po wysuszeniu - ekspresową odżywkę Gliss Kura lub mgięłkę Radical Farmony. Raz w tygodniu maska Biovax. Przy prostowaniu/lokowaniu prostownicą stosuję spray ochronny, a na koniec nabłyszczam odżywką Liquid Silk Gliss Kur. Często też kupuję inne odżywki, pianki wzmacniające-lubię kupować produkty do włosów :)

      Usuń
  12. Piękne botki! Czarnych na obcasie jeszcze nie mam, a przydałyby się ^^ Czy to obecna kolekcja Lasockiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak obecna kolekcja, ja kupowałam je niedawno, ale już były ostatnie.

      Usuń
    2. A one są z prawdziwej skóry?? Mogę się spytać ile kosztowały? :)
      Nie wyglądają na L.- tylko na jakąś droższą markę, b. fajne :)


      pozdr.elas

      Usuń
    3. Tak, są skórzane, kosztowały ok.300 zł. Faktycznie nie wyglądają jak buty L., to były jedyne buty które spodobały mi się w tym sklepie,są stabilne i wygodne polecam :)

      Usuń
  13. great blog, i'm following you now :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny płaszcz, tak samo jak zestaw- uwielbiam takie połączenia :-)

    www.marceliine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful outfit! Love your coat! Nice blog too!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tym płaszczu! :D świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod ogromnym wrażeniem bloga i pięknych zdjęć! Moja nowa inspiracja :) Przecudnie! Gratuluję i oczywiście dołączam do grona wiernych obserwatorów :)!!! zapraszam również do mnie http://polamanolaa.blogspot.com/ - wkrótce więcej postów i zmian :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie i z klasą brawo. Czekalam z niecierpliwoscia na posta w granatowym plaszczu z zary a tu teraz nastepny taki piekny plaszcz. Teraz nie wiem na ktory polowac na wyprzedazy??? mozna prosic o krotka opinie czy jest szansa na posta w granatowym płaszczyku?? z gory dziękuje i pozdrawiam wierna obserwatorka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Niestety zdjęć z granatowym płaszczykiem nie będzie, kupiłam go jako pierwszy płaszcz (jakoś we wrześniu) ale później spodobał mi się ten czarny dwurzędowy - więc wymieniłam go sobie (ten granatowy miał słabo rozwiązane zapięcie -tylko pod szyją )
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. świetny płaszcz! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiaj u mnie była wielka pikieta greenpeacu pod Zarą ,
    Ponoć ich ubrania są toksyczne i kilku innuch firm m.im. Kevina Claina ,
    Ciekawa jestem jakie jest twoja opina na takie sensacje, wiem ze lubisz Zare i często pokazujesz ich ciuchy ,

    Ja osobiście traktuje to jako ekoterroryzm , i mało mnie rusza ... Choć od kiedy widziałam zdjęcia z laboratoriów L'oreal zwierząt testujących kosmetyki .... Hmmmm ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czytałam już te artykuły, mam podobną opinię co Ty. Zdaję sobie sprawę, że nie można wszystkiego brać tak dosłownie jak piszą/ mówią, greenpeace słyną też z robienia niezłego szumu a wszystko i tak krąży wokół pieniędzy. Tych "trujących marek" jest kilkanaście (m.in. H&m, Mango, Nike, Puma itd.) a uparli się na Zarę, bo jako jedyna na zareagowała na ich akcję. Swoją drogą w Chinach, w tych samych fabrykach produkowana jest masa innych ubrań (np. bazarowych, bezfirmowych) i nikt ich procesem produkcyjnym się nie przejmuje, bo nie ma w tym żadnego interesu. Sama akcja jest też dosyć istotna, dzięki niej może coś się zmieni w polityce produkcyjnej i faktycznie chemikalia zostaną chociaż w jakimś niewielkim stopniu ograniczone.

      Usuń
    2. "Mądra dziewczynka"
      To głos rozsądku;) żyjemy w świecie postępującej chemizacji i inżynierii genetycznej ;)
      I chyba nic tego nie zmieni ;)

      A swoją drogą świetny ten płaszczyk z Zary ;)
      Masz świetne wyczucie stylu , podziwiam

      Usuń
  21. Anetko, czy ten płaszczyk nadaje się na zimę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na taką plusową zimę się nadaje, a jeśli przemieszczasz się głównie autem to na pewno. Sam płaszcz ma w sobie 47% wełny, więc trochę ciepła daje, przedwczoraj przy ok. 5 stopniach było mi w nim ciepło :)

      Usuń
  22. cała stylizacja bardzo mi się podoba....;)
    a płaszczyk cudowny..!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. plaszczyk jest cudowny :) wygladasz bardzo elegancko i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przyznać, że płaszczyk, który wybrałas jest najlepszy zwszytskich, które proponowałaś post wcześniej.
    Fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz bardzo ciekawą urodę, taką trochę egzotyczną:)
    No ale wróćmy do mody-lubię takie zestawienia, proste ale podbite dodatkami tak że mają coś w sobie.

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten płaszcz jest po prostu boski! Moim zdaniem wyglądasz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wlasnie odkrylam Twoj blog i jest niesamowity! musze powstawiac linki z adresem na inne blogi zeby ludzie zobaczyli go i zakochali sie tak jak ja :D cudowny styl - 100% taki jak kocham! bede tu na pewno czesto zagladac! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za taaaakie miłe słowa :)
      Bardzo się cieszę, że mój blog tak się Tobie spodobał.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  28. zmieniłaś pasek w torebce na własną rękę czy w takiej formie już torebkę kupiłaś lub miałaś w komplecie? bo ja mam z łańcuszkiem i nie wiem czy były dwie wersje, coś ominęłam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymieniłam pasek na własną rękę :) Ten złoty chowam do środka (nie odczepiając go) - używam go raczej do bardziej eleganckich, wieczornych zestawów, a na co dzień daję pasek z innej czarnej torebki (w sumie pasuje bo ma delikatne złote elementy :))
      pozdrawiam!

      Usuń
  29. piękny płaszcz :) masz naprawdę świetnego bloga, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję ślicznie za takie miłe opinie i komentarze. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny płaszcz :D
    bardzo spodobał mi się Twój blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super płaszczyk. Uwielbiam wszystkie ubrania w kolorze szarości i srebra.
    Pozdrawiam LaFaMi

    OdpowiedzUsuń
  33. bARDZO PODOBA MI SIĘ PŁASZCZ, PIĘKNIE SKROJONY ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. rewelacyjny ascetyczny zestaw, uwielbiam takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super połączenie! Masz piękny typ urody:) jak Eva Langoria. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. jaki to jest rozmiar plaszczyka?

    OdpowiedzUsuń
  37. PS. jestes bardzo ladna i zgrabna!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wydajesz się być bardzo wysoka, ile masz cm wzrostu? A tak przy okazji - pisałaś, że płaszcz jest w rozmiarze xs, ale ma chyba dosyć luźny krój, prawda? Myślę o nim i nie wiem, czy lepszy będzie xs czy s, nie chcę się w nim utopić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 170cm (+ obcasy ok. 8-10 cm bo prawie zawsze noszę), mam z niego XS i jest to krój luźny, natomiast te skórzane rękawy ma bardzo mocno dopasowane - więc tylko z rękawami nie wiadomo.

      Usuń
  39. gdzie kupić taki sam płaszczyk???? prosze o pomoc;) s byłby ok

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam nie mam pojęcia czy czyta Pnia wszystkie komentarze na blogu ale bardzo bym prosiła o odpowiedź poszukuje takiego płaszcz czy mogła by mi Pani powiedzieć gdzie mogę taki właśnie kupić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, niestety płaszcz pochodzi z ubiegłorocznej kolekcji, w sklepach jest już niedostępny, można go ewentualnie kupić na aukcjach alegro

      Usuń
  41. :) Aneto, jak oceniasz jakość tego płaszcza? Masz go nadal, nosisz go? Czy widać po nim upływ czasu? Różnie to bywa z wełnianymi płaszczami, więc wolę się upewnić u kogoś, kto płaszcz posiada już jakiś czas ;)

    Ps. Bardzo przyjemny, subtelny i nieprzesadzony blog :)

    Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcza już nie mam, ale po zeszłym roku używania (naprzemiennie z innymi płaszczami) był w bardzo dobrym stanie :) Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta