11 października 2012

Herringbone short coat

zara coated trousers
płaszcz wełniany mango
Herringbone short coat
Kurtka w jodełkę Mangowoskowane spodnie zara
mango coatczarna torebka-zara
mango blazer
mango heels

t-shirt - h&m / short coat - mango / coated trousers - zara / heels - mango /  bag - zara 


Ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza i zrobiło się niesamowicie zimno (przynajmniej dla mnie). We wtorek wyszłam z domu ubrana tak jak na zdjęciach i powiem szczerze, że było mi dobrze, ale wieczorem nie dałabym rady więc zamieniłam szpilki na ciepłe botki i dorzuciłam ogromny szary komin. 
Tego dnia jak widać miałam moje ulubione szpilki z Mango (teraz stoją na półce i czekają do przyszłego roku) i czarne woskowane rurki z Zary. Nowością jest kurtko-marynarka (albo krótki płaszcz) z Mango. Zawsze podobały mi się takie za duże, męskie marynarki (zestawione z rurkami i obcasami to dla mnie zestaw idealny). Drugim świeżym nabytkiem (a raczej urodzinowym prezentem od mamy :)) jest ta mała czarna torebka z włosiem. Zamieniłam w niej tylko łańcuszek, bo oryginalny (złoty) niekoniecznie pasował mi do tego dziennego stroju.

Pozdrawiam Was ciepło i do następnego!

56 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta marynarka, sama się czaiłam na nią tak długo, że aż został wykupiony mój rozmiar :( Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      One jeszcze przychodzą w dostawach, ja swoją kupiłam tydzień temu i była pełna rozmiarówka.

      Usuń
  2. Normalnie lepiej niz Kate Moss!! :)

    Pozdrawiam,
    http://dynamic-fashio-n.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś przepiękna i masz IDEALNY styl!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny płaszczyk, szkoda, że lepiej go nie pokazałaś z przodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem (jak go będę miała na sobie) spróbuję zrobić ujęcia z przodu :)

      Usuń
  5. super! plaszczyk rewelacja, uwielbiam je w tym sezonie!
    pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki masz rozmiar płaszczyka ? Swietny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo za miłe słowa i za odwiedziny. Masz bardzo fajną stronę, a zdjęcia to już w ogóle szkoda słów- bo są piękne. Ja z chęcią zaoobserwuję, jeśli masz ochotę zapraszam do mnie także ;)

    pozdrawiam N. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co ja się tu będę rozpisywać... idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, tak prosto i z klasą! Mi też się strasznie podoba ta marynarko-kurtka, ale nigdy nie widziałam go na żywo, jakoś go nie ma w moim Mango...Grzeje ona trochę? :)
    szo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie, chyba nie za bardzo :)
      co prawda w składzie ma trochę wełny(24 %) ale jest bez podszewki, więc na aktualne dni z grubszym swetrem jeszcze się nadaje, za chwilę będzie już w nim za zimno.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Wielkie dzięki za odpowiedź, wyglądasz w nim tak bajecznie, że chciałam sobie od razu klikać, ale ta cienkość trochę ostudziła mój zapał :) no ale prezentuje się wspaniale...
      Pozdrawiam również :)
      szo

      Usuń
  10. świetnie wyglądasz, jaki masz rozmiar tego plaszczyka z mango ?

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny płaszcz, pięknie wszystko leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow.. jesteś moim dzisiejszym, najlepszym odkryciem jeśli chodzi o styl! jestem pod wrażeniem, już cie uwielbiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczny outfit!
    dodaję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz świetnie!
    wszystko pięknie się ze sobą łączy,
    super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszcz bardzo mi się podoba i zupełnie do ciebie pasuje jak i do całości stylizacji, mamy jesień więc teraz normą są takie czarno- szare a czasem i brązowo beżowe połączenia, ja nie widzę w tym zupełnie nic złego bo uwielbiam takie kolory, tylko szpilki jakoś nie bardzo w moim guście, ale jak to się mówi, o tym sie nie dyskutuje ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja za to uwielbiam te szpilki, ale rozumiem, każdy przecież ma inne upodobania :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Kolejny świetny zestaw! Płaszcz jest rewelacyjny, strasznie ubolewam nad tym, że w moim mieście nie ma MANGO, tyle rzeczy mi się podoba, a strach zamawiać w ciemno. No i torebka piękna, posiadam taką tylko w wersji większej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Jesteś drobniejsza ode mnie, więc myślę, że na Ciebie XS w Mango powinno być dobre,
      Ja tam biorę XS, ale też często S-ki. Ale rozumiem, z zakupami on-line często są problemy np. dobór rozmiaru, czy długości nogawek itp.

      Większa wersja torebki też mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  17. wlasnie znalazłam twojego bloga i jestem zachwycona!! obserwuje:)

    zapraszam do siebie:)

    http://anna-ruciaprada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne masz włosy ja też zapuszczam na taką długość:) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love herringbone, that's such a great blazer!

    xo
    girlintheyellowdress.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba ..jak zawsze:) masz taki klasyczny styl , który jest mi bardzo bliski...ubolewam tylko nad tym , że Twoje buty są już niedostępne...podobają mi się niesamowicie! Pozdrawiam .xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja też je uwielbiam! Może jeszcze coś trafisz podobnego :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Niestety w sklepie online nie ma już tego płaszczyka do kupienia, xs oczywiście. A tak w ogóle masz jaśniejszą wersję jego czy ciemniejszą, bo jakoś nie mogę odróżnić :D Zastanawiam się nad http://www.pullandbear.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/pullandbearpl/pl/pullandbear/359505/PŁASZCZE#/1444514/MARMURKOWY%20PAASZCZ :) jest bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta14 października 2012 22:11

      Ja mam wersję jaśniejszą czyli czarną (czarno-biały).
      Jak wejdziesz na tego linka to nie ma XS:
      http://shop.mango.com/PL/p0/mango/odziez/plaszcze/kurtka-ze-wzorem-w-jode%C5%82ke/?id=73003558_02&n=1&s=prendas.abrigos&ie=0&m=&ts=1350244116330
      a jak wejdziesz tu:
      http://shop.mango.com/PL/p0/mango/odziez/plaszcze/kurtka-ze-wzorem-w-jode%C5%82ke/?id=73903558_02&n=1&s=prendas.abrigos&ie=0&m=&ts=1350244116330
      to już jest, nie wiem o co chodzi bo niczym się nie różni :)
      Ten z P&B faktycznie podobny, ale zobacz sobie na skład - nie ma wełny i jest droższy. Ten z Mango ma chociaż 30% wełny, nie za wiele ale jednak :)

      Usuń
    2. Ooo dziękuję Ci pięknie :) To pomyślę nad tym. :)

      Usuń
  22. wyglądasz fenomenalnie :) płaszczyk jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny set, nic dodać nic ując, wszystko się podoba, ale płaszczyk to po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mijałam w Mango ten płaszczyk nie raz i w ogóle do mnie nie wołał aż do czasu kiedy zobaczyłam Twoją stylizację. Bardzo prosta a robi wrażenie.Oczywiście nabrałam teraz ochoty na taką płaszczyko-marynarkę.Wiem, że masz rozmiar xs.Może to niedyskretnie tak pytać, ale możesz zdradzić ile masz wzrostu (ewentualnie ile kg)? Coś czuję,że bez kliknięcia płaszczyka online się nie obędzie. Byłoby mi łatwiej dobrać rozmiar, gdybym miała jakieś odniesienie. Ubrania z Mango mam w rozmiarze i S i M i L :).A mam 173cm wzrostu i ważę 58-60kg.A co do spodni...prezentują się na Tobie świetnie. Napisz proszę jak się zachowują w praniu, bo to jedyna rzecz, która mnie niepokoi i nie pozwala na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Z Płaszczyka mam rozmiar XS,a mam ok. 170 cm wzrostu. Z Mango przeważnie pasuje na mnie rozmiar S (XS rzadziej) - ale ten płaszczyk jest bardziej oversize i w S-ce pływałam.
      Co do spodni woskowanych - polecam. Co prawda są one z ubiegłej kolekcji, ale wiem, że chyba ten sam model występuje i w tej. Noszą się bardzo dobrze, piorę w delikatnym płynie na lewą stronę i nic się z nimi nie dzieje :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  25. Wracam aby znowu obejrzeć Twoje piękne zdjęcia :) czy możesz mi zdradzić z jakim obiektywem pracujesz ? Bo aparat to pewnie canon lub nikon ?:) pozdrawiam Cię.xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Co do obiektywu odpiszę później, bo szczerze nie mam pojęcia :) Zdjęcia robi mi bratowa/ brat. Dowiem się to napiszę :)

      Usuń
    2. Aparat canon 600D obiektyw canon 18-200

      Usuń
  26. podobną marynarę, jak Twoja kurtko/płaszcz ma mój brat... często od niego pożyczam marynarki, które stają się na mnie "dość duże", ale lubię je nosić do wąskich spodni... kojarzy mi się to od razu z Agyness Deyn ;)
    Ty wyglądasz świetnie!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog! piękne zdjęcia :) pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna kurteczka! Jak Ci się kiedyś znudzi, to chętnie od Ciebie odkupię ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) jak coś dam znać, ale na razie się na to nie zapowiada bo bardzo ją lubię :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  29. Love the outfit!! in special the bag!

    xoxo

    babelaulait.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie sobie taki dorwałam w sh , z takiego materiału, tylko płaszcz, krój taki sam ,piękny zestaw , pięknie wyglądasz <3
    http://jennydoyoulikeadress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta