16 października 2012

Green dress

sukienka zara
kurtka vero modadress zara
zara bag

dress - zara / leather jacket - vero moda / heels - ccc /  bag - zara / watch - river island


Dziś prawdopodobnie po raz ostatni widzicie moją skórzaną kurtkę z Vero Mody. Po weekendowym spacerze i zrobieniu kilku zdjęć na bloga, wsiadałam do auta i (nie wiem jak to zrobiłam) zahaczyłam o drzwi rozrywając sobie skórę. Dziura jest dosyć duża, więc chyba nie da się nawet uratować kurtki.
Poza tym incydentem, weekend był bardzo udany a szczególnie pogoda.
Tego dnia ubrałam butelkową sukienkę z zeszłorocznej kolekcji Zary. Jest ona dosyć prosta, o klasycznym kroju z zaznaczoną talią, jednak rozcięcia na ramionach (których na zdjęciach nie widać) dodają jej lekkiej oryginalności. Do tego mała torebka i czarne klasyczne botki na obcasie.

Pozdrawiam, życzę miłego wieczoru i do następnego wpisu :)

40 komentarzy:

  1. bardzo ladnie:) mam pytanie odnosnie twoich wlosow,to naturalny kolor, bo jest super!!!

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Tak mniej więcej do połowy to mój naturalny kolor, końcówki to ombre robione u fryzjera.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. jak zwykle- prosto i elegancko,uwielbiam Twoje stylizacje za to,że jesteś ubrana a nie przebrana,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Sama też cenię sobie takie blogi, które pokazują jak się ubrać (a nie przebrać)na co dzień.

      Usuń
  3. Jesteś cudowna!
    Aż dziwne, że jestem tu po raz pierwszy.
    Każdy Twój zestaw jest wyjątkowy i przemyślany.
    Obserwuję i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś cudowna!
    Aż dziwne, że jestem tu po raz pierwszy!
    Każda Twoja stylizacja jest wyjątkowa i przemyślana.
    Obserwuję i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o bardzo ładnie ;) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie, kobieco i bez szałowych udziwnień. super

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna ta kurtka! szkoda jej:(
    może jest coś równie fajnego w obecnej kolekcji?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda :(
      Już sprawdzałam i niestety nie ma nic równie fajnego, ale myślę, że z czasem coś znajdę :)

      Usuń
  8. pieknie. idealnie. super estetycznie
    pozdarwoam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw. A spódnica ma piękny kolor :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne , gęste włosy i idealnie dobrą fryzurę do Twojego kształtu twarzy - przepięknie wyglądasz :) Mam taką sukienkę tylko w kolorze czarnym , w sumie to nie lubię jej za bardzo bo materiał mi się nie podoba ..ale dziś chyba ją wyjmę z szafy i może się przekonam:) Dzięki za inspirację - pozdrawiam.Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Faktycznie materiał jest taki inny, ale ze względu na krój i kolor bardzo ją lubię :)

      Usuń
  11. Bardzo ładnie Ci w zieleni. Jestem wierną fanką Twojej urody <3. Będę częściej tu zaglądać!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba pod każdym postem będę pisać, że masz powalającą urodę :D Plus piękna prosta stylizacja... Lubię tu zaglądać i cieszyć oko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tą kurtkę i jestem z niej niezwykle zadowolona.
    do tej pory nie spotkałam nikogo, kto miałby identyczną, czy choćby podobną... cieszę się, że ktoś z taką klasą ją dumnie prezentuje :))

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie uda mi się jej naprawić to koniec z prezentowaniem :)
      Powiem szczerze, że ja też nie spotkałam nikogo z taką samą lub jakąś podobną kurtką. Z tego co pamiętam to tych kurtek było zaledwie kilka sztuk w Vero Modzie (w tym 1-2 w rozm. XS) na całe miasto :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Dzięki dziewczyny za takie miłe komentarze :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny zestaw, taki elegancki, butelkowa zieleń fantastycznie wygląda w połączeniu z kolorem czarnym

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne stylizacje<3
    ślicznie! ! ! ! ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna stylizacja! zieleń, mimo że jej nie lubię, przypadła mi w tej stylizacji do gustu! :>

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka jest boska - wyglądasz zniewalająco w tym kolorze, cały outfit w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz fantastyczny styl! Od dzisiaj obserwuję Twojego bloga:)
    Mogłabys jeszcze napisać jak dbasz o włosy, że są takie ładne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Co do włosów to chyba nic szczególnego: używam szamponu i odżywki Dove/ Gliss Kur. Po wysuszeniu - ekspresową odżywkę Gliss Kura. Raz w tygodniu maska Biovax. Przy prostowaniu/lokowaniu prostownicą stosuję spray ochronny, a na koniec nabłyszczam odżywką Liquid Silk Gliss Kur. Często też kupuję inne odżywki, pianki wzmacniające-lubię kupować produkty do włosów :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Świetna sukienka, bardzo podoba mi się jej kolor :).
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw :) piękna sukienka :)śliczny kolor :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka, a jej kolor jest idealny

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowitcie wyglądasz! Zainspirowałaś mnie tym strojem :)
    Uwielbiam takie proste połączenia, dziękuje CI !
    Muszę Cię obserwować! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny strój! najbardziej podoba mi się sukienka i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :) Możesz zdradzić jakiej używasz lustrzanki i obiektywu? :)

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są wykonywane aparatem: canon 600D a obiektyw: canon 18-200
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Pięknie wyglądasz. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. love all your looks. so chic fanned :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna jest ta sukienka, szukałam jej na wyprzedaży ale już chyba nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sukienka ma już rok, pochodzi z poprzedniej kolekcji.

      Usuń
  29. Podzielam zdanie,że sukienka jest przepiękna(w ogóle super tu wyglądasz).
    Też się nad nią zastanawiałam, ale wstrzymałam się bo nie byłam pewna czy nadaje się, żeby ubrać ją do pracy? rozcięcia na ramionach są bardzo oryginalne zastanawiam się tylko, czy przez to nadaje się na takie formalne sytuacje.(praca w biurze).Jakie jest Twoje zdanie?(i pozostałych dziewczyn?)
    Pozdrawiam retiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Sukienka ma rozcięcia na ramionach ale nie aż takie mocno widoczne czy szokujące, więc myślę, że ta sukienka + marynarka idealnie sprawdzi się do pracy w biurze (ale wiadomo biuro nie zawsze = się biuro, wszystko zależy od funkcji i firmy). Może na pocieszenie dodam że w obecnej kolekcji zary jest dosyć podobna (mniej dopasowana, bez rozcięć ale w tym samym kolorze) http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-W2012-s/317506/996509/SUKIENKA%20Z%20MARSZCZENIEM%20W%20TALII

      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta